Klaar om weer volop te beschermen wat waardevol is!

Klaar om weer volop te beschermen wat waardevol is!

 

Als beveiligingsonderneming zijn wij een essentieel bedrijf. Daarom kon je ook tijdens de voorbije periode altijd op ons rekenen.
In het algemeen belang en voor eenieders veiligheid hadden wij weliswaar uit eigen beweging vanaf 16 maart alle niet dringende werken uitgesteld of opgeschort.

Om je in die tijd zo goed en zo veel mogelijk te helpen, hebben wij onze inspanningen inzake remote support aanzienlijk opgedreven.

Tegelijkertijd hebben wij ook de heropstart van onze diensten ter plaatse zoals onze slotenmaker service en het plaatsen van camerabewaking, alarmsystemen en toegangscontrole en het onderhoud ervan zorgvuldig voorbereid.

Onze slogan “bescherm wat waardevol is” willen we, zeker tijdens deze Coronacrisis, in de ruimste zin waarmaken.

Zo zijn onze medewerkers nu optimaal getraind om de beveiliging van je woning of je bedrijf op een extra veilige manier uit te voeren.

We werken voortaan volgens het COVID-19 hygiëne protocol. Dit bijzonder protocol, ontwikkeld door XL Training – onderdeel van XL Group – is een aanvulling op de aanbevelingen van de Wereldgezondheidsorganisatie en de richtlijnen van de overheid.

Bekijk de video

Wat mag je van ons verwachten?

 

  • Ons ganse team gaat bewust om met de risico’s.
  • Wie zelfs nog maar geringe ziekteverschijnselen heeft, blijft thuis.
  • Vanzelfsprekend groeten we je hoffelijk en enthousiast maar nu even niet met een handdruk.
  • Social distancing wordt ten allen tijde gerespecteerd; zowel bij ons op het bedrijf, in onze bedrijfsvoertuigen als in-en-rond je woning of bedrijf.
  • Alle hygiënemaatregelen worden zorgvuldig nagevolgd:
    – het regelmatig wassen van de handen op een correcte manier
    – het regelmatig desinfecteren van de handen met de voorgeschreven handgels
    – het dragen van handschoenen wanneer nodig
    – het gebruik van mondmaskers, in het bijzonder als de social distancing niet zou kunnen gewaarborgd worden.
  • Ons team heeft bijzondere aandacht voor de zogenaamde “contactpunten”. Zo zullen onze technici alle oppervlakken die ze aangeraakt hebben, desinfecteren met de voorgeschreven ontsmettingsmiddelen.
  • Werk- en afleveringsbons worden “op zicht” door onze technici zelf ondertekend.
  • Al onze contacten worden “gelogd”. Zo weten wij precies met wie onze technieker in contact is gekomen.

 

COVID-19 protocol checklists

Wat verwachten we van jou als klant?

 

  • We rekenen op je begrip voor onze bijzondere maatregelen die we nemen om onze medewerkers te beschermen.
  • We rekenen erop dat je zelf ook de minimale afstand respecteert.
  • Als je zelf of een van je familie- of personeelsleden ziek zou geworden zijn, bel dan alsnog je afspraak af.
  • We proberen het contact zo kort en minimaal als mogelijk te houden. Onze technieker zal je woning of bedrijfspand daarom niet onmiddellijk betreden maar eerst even wachten aan de deur zodat je in alle rust de nodige ruimte kunt vrijmaken, ook voor zijn materiaal.
  • Probeer zo weinig mogelijk in dezelfde ruimte te vertoeven als onze technieker.
  • Laat (binnen-)deuren zoveel mogelijk open zodat deze niet moeten aangeraakt worden.
  • Probeer je huisdieren af te zonderen in een aparte ruimte tijdens onze aanwezigheid.
  • Het is altijd zeer aangenaam als onze techniekers een hapje of een drankje aangeboden krijgen maar wij vragen jou om dit nu niet te doen.
  • Heb je zelf een mondmasker? Dan vinden wij het fijn als je dat zelf ook zou dragen als je in gesprek gaat met onze medewerker – voor bv. de uitleg over je beveiligingssysteem.

 

COVID-19 protocol checklists

Onze winkelfilialen zijn opnieuw open

Heb je nog vragen of tips?

Laat je gerust horen!

We kunnen altijd wel wat van elkaar bijleren. Onze medewerkers zijn één en al oor!

Bel 052 22 21 35 of mail info@inbraakveilig.be

Prijsaanvraag