Als je jouw bedrijfspand of jouw zaak wilt beveiligen met een brandalarm, zijn er een paar zaken die je best eerst even in overweging neemt.

Vanzelfsprekend het budget dat je er aan wilt besteden. Maar ook over de manier waarop je jouw brandalarm wilt financieren denk je best even goed na.

Afhankelijk van je financiële situatie en je investeringsbehoeften, kan Inbraakveilig een formule uitwerken die met al deze factoren rekening houdt.

Als startende ondernemer – maar ook als gevestigde onderneming die belangrijke investeringen in het vooruitzicht stelt – kan je je voordeel doen met een huur, leasing of renting formule. Je houdt dan meer eigen middelen ter beschikking door niet zelf de aankoop van je alarm te moeten doen. Zo kan je investeren in andere zaken.

Ook onze ALL-INbraakveilig formule kan de oplossing bieden. Je brandalarm wordt dan eigenlijk een dienst die aan jouw bedrijf geleverd wordt. Je ontvangt dan m.a.w. een maandelijkse kostenfactuur – die dus niet op de balans van je onderneming komt. Met deze all-In formule heb je de zekerheid dat je altijd op je brandalarm kunt vertrouwen – zonder onverwachte kosten.

De aankoop van je brandalarm kan natuurlijk ook nog altijd de juiste keuze zijn, eventueel in combinatie met een klassieke financiering zoals een investeringskrediet.

Beveiliging all-in

Let wel op dit groot verschil: brandmeldinstallaties worden op de Belgische markt ook aangeboden in formules met een ogenschijnlijk “klein” maandbedrag.
Informeer je goed want dan kan het zomaar zijn dat je geen brandalarm aanschaft maar eigenlijk alleen maar een (meldkamer) contract voor alarmopvolging. Als je dat contract stopzet, heb je ook geen brandalarm meer.

Bij Inbraakveilig behoud je alle vrijheid om alarmmeldingen door te laten sturen naar de meldkamer die jij kiest. Óf zelfs naar bv. je eigen GSM,… Of beiden. Verder kan je bv. ook het meldkamercontract opzeggen, …, zelfs van installateur veranderen als het moet.*

* Dit geldt uiteraard niet altijd voor de ALL-INbraakveilig formule omdat daarin ook de diensten zoals meldkamerdoormelding, onderhoud, e.d. opgenomen kunnen zijn in de overeenkomst.

investeringsaftrek
voor je brandalarm

De investeringen in een brandalarm kunnen, naast de gewone afschrijvingen, van een bijkomende aftrek van 20,5% genieten, namelijk de “Aftrek voor investering”.

aftrek van beveiliging
als beroepskosten

Ook de kosten voor het leveren van bepaalde beveiligingsdiensten zijn aftrekbaar als beroepskosten, tot 120% (in plaats van 100%).

Door de beveiliging van je werkomgeving te verhogen, beperk je niet alleen het risico op brand  maar ook de financiële gevolgen ervan. Bovendien creëer je een zorgeloze werksfeer voor jou en je werknemers.

Contact

Contact
Prijsaanvraag